Sayfalar

27 Aralık 2010 Pazartesi

mutfakta mucizeler

 iroşumun dogumgünü masası bu masadaki herşeyin tarifini ayrıntılı vermek isterdima ama resimlerimin başına gelmeyen kalmadı neyse inşllh birdahaki yapışıma uzun sürecegini sanmıyorumm.....
kızım 2 yaşında onun herdogum günü özel olmasını isityordum bu nedenle kedi ellerimle güzel şeyler yapma karar verdimm ....şeker hamurunu ilk deneyişim ama korkunçtu kıvamını önceden bilmedigin bir şeyi yapmaya çalışmak anlatılmaz yaşanır önce tüm siteleri gezdim ama mazemeleri bulamayacagım için marşmelov şekeriyle yapmaya karar verdim önce pastanun pandispanyasını hazırladım
pandispanya için
4yumurta
4fincan un
4fincan şeker
0,5çay bardagı yag
kabartma tozu,vanilya
3yemek kaşıgı su
180derece fırında 30dkk pişirdim
kreması hazır pasta kreması kulandım vede arasına muz siz istediginiz mazeme ile zenginleştirebilirsiniz.
daha sonra şeker hamurum ile kapladım vede şekil verdim ama ben kendi yaptıgımı tavsiye etmiyorum ne kadar güzel dursada sertolmuştu  jelatin glokejenle yapılan şeker hamurları var eger bulabilirseniz daha güzel sonuçalr alabilirsiniz affiyet olsunn:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder